SWEAT - BOW WOW FT. LIL WAYNE

1 december och ingen snö, men det är ok!!! För jag gillar sommaren mycket mer, inte för att det är sommar nu men ni hänger med hoppas jag.. Det har väl varit en helt vanlig torsdag förutom att jag köpt en skinnjacka, bakat lussekatter och gjort klart min näthandel inlämning som ska vara klar imorgon. Dock på något jävla vänster glömde jag eller något min matte bok som jag ska ha imorgon på morgonen, fuck it. Fattar noll alltså, den bara försvann, vet nämligen om att jag la i den i min väska men men.. det löser väl sig! TAGGA FREDAG SOM FUCK!!!! Dock ramlade jag i lera nyss och blev ledsen, men men, kom hem till en burk Coca Cola så blev glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0