EN BÅDE BRA OCH DÅLIG MÅNDAG.

Vaknade imorses och kände inte alls för att gå till skolan idag, mådde piss och bara hade dåliga tankar om denna dagen. Men jag åkte ju så klart ändå, morgonen gick bra men kände mig febrig osv, sen fick jag reda på en grej som jag trodde skulle bli jätte jobbig och blev orolig och sånt, men som tur är så har jag bra lärare och bra mamma så det har löst sig. Nu försöker jag plugga till mitt prov i FE, typ tja F ska vi ses imorn? Lol. Annars är jag jätte glad för att jag har vänner som är bra på att göra mig glad. Har nu planer för de helger som kommer och det känns jätte skönt!! Nyår än så länge är helt planerat och det ser ut som en det blir ett fett nyårsfirande, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0