YOUR WAYS

HELLOO!! Igår fick vi jullov, idag kom William hem, jag är i Borås, imorgon är det julafton, imorgon om en vecka är det nyår. Och med detta är jag en väldigt lycklig tjej, jag ska vara glad över det jag har. Jag har bestämt hur mitt nyårslöfte ska lyda och det känns bra. Tänker dock inte berätta hi hi. Jag får även träffa min mycket saknade och älskade kusin Allis imorgon och det är jag också jätte glad för. På söndag har jag även ett till julfirande och det är med min mamma!! Åååh så mysigt. Dö den person som förstår mina lyckliga dagar nu för jag behöver verkligen dom. Japp det var väl det jag ville berätta för er, puss på er alla fina jul puss läsare hi hi /Esther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0