WILD ONES

Tjaaaa haft en riktigt bra helg faktiskt, har flera bilder men orkar inte lägga in dom på datorn nu hihi. Min julafton ägde, det var verkligen hur mysigt som helst plus lite jobbigt men det orkar jag inte ta nu. Efter allt så åkte jag hem med Allis till henne i Alingsås där vi sedan festade lite lugnt, det var jätte roligt och en hur fin lägenhet som helst, det var också bra. I söndags drog jag hem till Hjo för att fira jul med min mamma och resten av det gänget och det var också roligt. Igårkväll var jag med Martina & Sofia en stund. Imorgon drar jag & Mirjam till Borås och spenderar dagen och onsdagen där, feett. PUSS fina ni
Flo Rida – Wild Ones - feat. Sia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0