Life goes on

Ursäkta min sämsta uppdatering.. men jajaa. Har varit med Simon de två dagarna innan denna dagen för han åkte till dh idag, känns konstigt att han inte är här efersom att han är här varje kväll annars.. Imorgon måste jag åka in 6.50 till Sövde för att jag glömde min matte bok i skolan som jag behöver till matten på morgonen. För er som inte har någon aning så har jag matte i ett annat hus, går nämligen som priv elev på Västerhöjd. Det är som vanligt bara att jag har matte varje fredags morgon, det suger verkligen jätte mycket. Men vad gör man inte för sin framtid? Imorgonkväll ska jag och min bästa vän ha Disney maraton. Det ser jag fram emot. Skypar med William nu. Puss godnatt på er ha en fin helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0