SOMEDAY I WILL FIGHT

träffat en munk för första gången i mitt 16åriga liv idag, och de var väl intressant. har också intervjuat en präst och gått till en högstadie skola för att ställa lite frågor om homosexualitet. haft två prov, matte o italienska. annars har de varit en ok-dag. skulle varit med estherix men vi både var för trötta så vi gick skilda vägar, har istället legat framför soffan målat om mina naglar hundra gånger och ätit massor med clementiner. nu sitter ja i min soffa och är omringad av kläder o skräp o massa annat äckligt som täcker mitt golv. måste städa NU men orkar inte. de var tillräckligt jobbigt att ta ner dammsugaren... åh ge mej styrka. /m
love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0